22 Ağustos 2012 Çarşamba

Adrasan Tatili

Bu sene yıllık izin kullanmamayı, onun yerine ufak tatillerde kaçamak yapmayı planlamıştım. Bunlardan ilki olan Ramazan Bayramı'nda, 4 günlüğüne bile olsa Adrasan'a gittim. Çok şirin bir butik otelde, 3 gece 4 gün konaklama imkanım oldu. Bir kaç fotoğraf ile tatilimi özetlemek istiyorum..



Isparta civarlarında, yol kenarında terkedilmiş bir pick-up.... Uzaktan başı boş gözüküyordu, kenarda durup bu anı ölümsüzleştirmek istedim...





Adrasan plajı... Hava inanılmaz sıcak, deniz mükemmel... Berrak ve sakin...



Otel yolunda, yine sahipsiz bırakılmış bir antika... Gerçi bakımsızlıktan çürümüş ancak yine de Vosvos sevdam yüzünden fotoğrafını çekmek istedim...



Akşam yemeği sonrası, havuz başında yıldızlara bakmak.... Özellikle yaz günü, gökyüzünde bulunan onlarca yıldız ile anı yaşamak...



Adrasan plajı... Her ne kadar "satılık" dense de, müşteri bulacağını pek zannetmediğim bir sal... Görsel olarak güzel olacağını düşündüm..



Otelimiz, Club Sun Village Butique Hotel... Kahvaltı öncesi, bahçede bulunan keyif köşesinden havuz ve otel manzarası...



  Olimpos plajına giderken, meşhur dere... Bu sene su seviyesi azalmış ve kirlilik hat safhada...



Meşhur derede yüzen ördekler...



Otelden akşam manzarası... Deniz uzak gibi gözükse de, araçla 5-6 dakika...



4 günlük tatil sonunda, sabahın erken saatlerinde çekmiş olduğum otel manzarası... Bir taraf çam ağaçlarıyla dolu dağ, diğer taraf ise deniz manzarası.... Bahçe içerisinde sırasıyla dizilmiş ahşap evler..



Dönüş yolu... Kemer Yolu'nda, çam ağaçları arasında bir poz... 




Olimpos (Çıralı) plajı... Her ne kadar Efes Pilsen tanıtımı gibi gözükse de, denizin rengi ve plajın güzelliği önemli olan... Bir de, sanırım bira kutuları bizi temsil ediyor, her daim yan yana ve "BİR"...



4 günlük kısa tatilde, hızlı yanmak amacıyla saatlerce güneş karşısında yatarsan, böyle pembe pembe olursun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder