20 Mart 2012 Salı

Ankara Nox (Night)

Nedendir bilinmez, insanlar hep şikayetçidir. Fark ettiniz mi bunu, bilmiyorum. Gerçi ben bu satırları yazarken bile şikayet ediyorum ama…

Yazmak istediğim konu, Ankara sevgisi.

Çevremdeki bir çok kişi, Ankara’da yaşamanın mutsuzluğundan, bunalımından bahseder durur. Neymiş, memur şehriymiş, gece hayatı yokmuş. Bazıları ise en büyük problemin “deniz” olduğundan, yani deniz olmadığından dert yanar.

Neden sevilmez Ankara? Neden kışları soğuk geçiyor diye Ankara’yı bütünüyle soğuk gören insanlar vardır? Sabahlara kadar gece hayatı yok diye neden insanlar küçümser Ankara’yı?

Oysa farklıdır Ankara... İnsanı, yolları, parkları ve yaşam tarzı olarak çok farklı bir şehir. İstanbul’un kargaşası ile uzaktan yakından alakası olmayan, İzmir gibi kültür ve temizlik seviyesine henüz ulaşamamış, her daim siyasi gündemin olduğu ancak bunlara rağmen birçokları için “vazgeçilmez”…  

Geçenlerde internette denk geldim aşağıdaki videoya… Ankara için hazırlanmış olan en iyi video diyebilirim. Lütfen vaktinizi ayarlayın ve aşağıdaki videoyu izleyin…

Ankara aşığı biri olarak defalarca izledim, videoyu hazırlayan Özlem hanım ile görüşüp kendisinden de izin aldım yayınlamak için.

Tadını çıkarın…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder