1 Kasım 2011 Salı

Düşünmek



..LÜTFEN DİNLEYİN..

Bazen insan, hayatın stresinden kurtulmak ister... Kendini bir odaya kapatır, minik bir lamba ışığında bir şarkı dinleyerek uzaklara dalar...

İşte yukarıdaki şarkı tam bu anlar için yapılmış sanki.. Ben bu yazımı yazmadan önce defalarca dinledim, odamda tek başıma.......

Ne hayaller kurdum, neler düşündüm inanamazsınız.. Ya ben çok duygusalım, ya bu şarkı beni çok etkiledi bilmiyorum ama umarım sizde benim gibi hisseder ve bir nevi duygusallaşırsınız...

İnsan bazen ağlamak ister, bazen tek başına bir odaya kapanıp, kendi kendine konuşur.. Hayaller kurar, geçmişini hatırlar.. Unutamadığı insanları, sevgililerini veya her neyse... Bir nevi detoks gibidir, içimizdeki sıkıntıdan kurtuluruz...

Aslında bukadar duygusallığa girip, insan nasıl rahatlar bilemiyorum ancak siz sadece deneyin...

Belki üzüleceksiniz, belki ağlayacak.... Ancak sonunda rahatlamış olacaksınız, sanki dostunuza içinizi dökmüşsünüz, sanki kör kütük içip duvarlara sevginizi haykırmışçasına.......

Ve en sonunda huzur kaplayacak içinizi.... Eminim..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder