26 Ocak 2012 Perşembe

Dürüst OL - İnsan OL

Bazen canın sıkılır, haykırmak istersin ama cesaret edemezsin.. Yada düşünürsün, değer mi?

Allah'a şükür birçok kişinin sahip olamadığı şeylere sahibim.. Sırf maddi anlamda söylemiyorum bunu, manevi olarak da tatmin edici bir durumdayım.. İşim var, arabam var, şükürler olsun ki sağlığım yerinde.. Ailemle bir aradayım...

Ancak bazı durumlarda isyan boyutuna geliyorum.. Yani iyi biri olmaya bu kadar çabalarken, çevremdeki insanların vurdum duymaz oluşu.... Acaba beklentilerim mi çok? Yada olması gereken bu değil mi zaten, dürüst olmak?

Neden yaşıyoruz ki? Yalan dolanla veya cin olmadan adam çarpmakla elimize ne geçiyor?

Tertemiz insan bulmak çok zor, buna katılıyorum ancak elimizden geldiğince kendimize çeki düzen vermeliyiz diye düşünüyorum..

Yine konudan konuya atladım farkındayım ama canımı sıkan bu konu hakkında içimi boşaltmak istedim, yukarıdaki 3-5 satırla..

  • Birine söz veriyorsan, tutmalısın.!!
  • Karşındakini dinlemeden, ön yargılı davranmamalısın.!!
  • Başkası hakkında sana bilgi veriliyorsa, yani bir nevi dedikodu yapılıyorsa, bunu gidipte kendi çıkarına kullanmamalısın.!!

Özetle, sana yapılmasını istemediğin şeyleri, sende yapmamalısın........

Saygılar.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder