6 Eylül 2011 Salı

Fotoğrafların Dili

Eskiden beri fotoğraf çekmeye meraklıyımdır.. Bu merakım, babamın sahip olduğu Nikon FE2 fotoğraf makinası ile başladı.. Eski teknoloji yani filmli makina olduğu için çektiğim fotoğrafların ne denli güzel olduğunu anlamak zordu.. Ancak film bittiğinde öğreniyordum ve bir çoğu yanmış filmler oluyordu..

iPhone 3 GS telefonumu aldığımda, bol bol fotoğraf çekmeye başladım.. Telefonun birçok farklı uygulaması olduğu için, onlarında yardımıyla çektiğim fotoğrafları renklendirip, efektler katabiliyordum..

Sonrasında, iPhone 4 telefonumu aldım ve bilgilerimi bu telefonla daha da pekiştirdim. Kamerasının çözünürlüğü ve ekranın HD olmasından dolayı, çektiğim fotoğraflar daha kaliteli hale gelmişti. Fotoğrafçılıkla ilgili uygulamaları sık sık takip ediyordum ve dolayısıyla birçok farklılık katabiliyordum çektiğim fotoğraflara..

iPhone'lar için bir uygulama mevcut, ismi Instagram.. Kısaca şöyle özetleyim, genel olarak fotoğraf paylaşım programı. Çektiğiniz fotoğrafları ekliyor, sizi tanıyan veya tanımayan üyelerde bu fotoğrafları beğenip, yorum yapabiliyorlar.. Uygulamayı ilk yüklediğim tarihlerde pek sık kullanmıyordum çünkü bilinmiyordu insanlar tarafından. Ancak sonraları iyice benimsedim.. Şimdi, 120'ye yakın fotoğrafım var ve birçoğu diğer üyeler tarafından beğeniliyor.

Bundan sonra, fotoğrafları birer birer ekleyip, nasıl çektiğimi yani yaşandığı hadise ile yayınlayacağım..


Saygılar, Efe Eryurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder