8 Eylül 2011 Perşembe

Rakı - Balık


Genelde yakın çevrem, kendilerine yemek özellikle balık yapmam için bana hep ısrar ederler.. Kardeşim dediğim insanlardan Alihan, heran bu isteğini dile getirir.. Artık kaçış yok, söz verdiğim gibi kendisine balık yapmam gerekiyordu..

Yukarıdaki resim, 2010 yılında Kurban Bayramı zamanında çekildi.. Alihan'ın ailesi Ankara'da olmadığı için, illa balık yapacaksın diye tutturdu.. E bizim dükkanımız bayramda kapalı, hemen bir çözüm bulmam gerekiyordu.. Babama sorup, dükkanın anahtarını aldım.. Buzhaneden 2 adet levrek, meze dolabından ise kalamar ve karidesleri aldım.. Yıllardır balıkçı olduğumuz için, hangi balık nasıl temizlenir az çok biliyorum.. Kolları sıvadım ve işe koyuldum..

Marketten alışveriş yapıp evin yolunu tuttuk.. Salata; Alihan'ın eseri.. Kalamar, levrek ve özel karides benim marifetim... Yanında olmazsa olmaz rakı ve bize eşlik eden mükemmel Türk Sanat Müziği...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder